lördag 4 april 2015

Halvmara nr 2

Om det var en bra idé återstår att se men idag stack jag och en kompis ut på långrunda. Det är nästan ett måste när jag är hos mina föräldrar att springa ett varv runt floden. Vädret var fint, sällskapet trevligt, så vi fortsatte en bra bit till. 

De sista kilometrarna blev lite jobbiga, då satte jag på "radio Natalie" och berättade om min och Lisas podcast. Den kan jag prata om hur mycket som helst. Och vips var vid bron igen, tog en sista paus, korsade floden, sa hejdå till varandra och sprang hem åt varsitt håll. 



Nu protesterar vaderna lite men jag tror på snabb återhämtning. Det känns ändå bra i kroppen och knoppen, efter en lång vinter med bitvis mycket annan träning var det är helt rätt. 

Och vet ni vad? Jag känner av en bättre bålstyrka! Tjohej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar