söndag 15 december 2013

Choklad och ännu mer choklad

Den här bloggen handlar alldeles för mycket träning och alldeles för lite om choklad.

Hohoho! Finns det några snälla chokoholister här?

Häromdagen var jag hos min revisor. Hon berömde den fina ordningen i mina underlag (ha!) och gav mig ett litet julpresent (hoho!).

Kvinnan har förstått mig. Beröm och choklad.
Dagen efter öppnade jag och Lisa asken med chokladbitarna med apelsinmarmelad i. Goda.
Toffifeerna försvann i en eftermiddags-svacka.
Mintchokladen var också god. Den är det fortfarande faktiskt.
Resten står på kontoret och väntar på att bli uppäten.

Ett par dagar senare fyllde jag år, på morgonen fick jag ett present av dottern:

Frukost är det viktigaste målet

Ännu någon som har förstått mig. Jag har lyckats väl med uppfostran av mina barn. Så väl att de tar efter mig och hjälper med att äta upp.

Jag fick också en hel del presenter som ska hjälpa mig att bli av med choklad-kalorierna igen men mer om det en annan gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar